mentaliti rawak

27 December, 2010

review

ROCKTHEWORLD10
AFFSUZUKICUP
26/12/2010

11.3oam, aku plan nk bertolak ke Bukit Jalil daah,tibaatiba ada wedding pulaak dkt UIA.2.oopm baru nk gerak,and lrt mmg sesak gilaa,selamat TnG dibawa.3.oopm sampai,terus angkat tiket,kena raba dulu laah baru boleh masuuk,heh.
memang dah nasib aku,sampai sampai jer Restraint yang aku tunggu genap setahun lepas rtw9,tahun lepas.mmg performance yg teramat baik,aku berdiri saff hadapan,memakai jersey Malaysia !
aku rasa rugi sikit sbb tket rm30,layan kejap jer.

6.5opm,keluar rtw, menuju ke stadium !.memang sesak gilaa dengan manusiaa.
Maghrib dah masukk,pergi bawah tangga kaki lima stadium,bentang bendera Malaysia dijadikan sejadah,tunaikan kewajipan.selesai,sambung bola.

tyme 2nd half,ada problem di padang.penyokong malaysia suluh keeper endon dgn laser hijauu.masa masih berjalaan tapi permainan dberhentikan sekejap,orang orang besar FAM sempat pulaak buat meeting tepi padang.permainan disambung dan 1st goal Malaysia djaringkan.
keeper endon kecoh pasal pnyokong Malaysia suluh laser,padahal...

no comment [: *fb Abdul Adil
kesudahan 3-0 kemenangan berpihak kepada kita.Alhamdulillah,tak sia-sia habis rm60 utk tiket sahajaa.


0 komentar:

Post a Comment